Donnerstag, 23. Oktober 2008

M E H D I N A M E 2

(Bu bildiri, 2002 yilinda yayinlanmistir.)

Dikkat! Bu bildirideki sözler, Bediüzzaman
hakkinda bizimle mücâdele eden $ahsa verilmis
cevaplardir. Kimse üzerine alinmasin.)

M E H D I N A M E 2

(Allah'in Mehdisine karsi savasanlara verilmis
ikinci cevap)

gercegi gösteren Allahin adiyla


Siz, cevabi degil, ancak cezayi hak ediyorsunuz. Fakat
cehâletten kurtulmaniz ümidiyle bu cevabi yaziyoruz.

Nerede nasil besmele cekilecegini bilmiyorsunuz. Cünkü
seytan icin besmele cekilmez. Allah'in Mehdisine karsi
savasmak, bir seytanliktir. Asagida 57 seytanliginizin
karsiligini göreceksiniz.

1-Sizin dar ve bâtil görüsünüzle Avrupa Kur'anistleri
kâfir olmaz. Kendi görüsüne uymayanlari kâfirlikle
damgalamak da ayri bir sapiklik ve kâfirliktir.

2-Hz.Peygamber: "Benden sonra Peygamber gelmez" demis-
tir, ama "Mehdi gelmez" dememistir.

3-Biz, küfre düsmenin, kâfir olmanin ne demek oldugunu
sizden cok iyi biliriz. Eger Hiristiyanlar ve Yahudi-
ler ve Müslümanlar: "Allah'tan baska ilah yoktur. Hz.
Isa ve Musa ve Muhammed Allah'in elcisidir" derler ve
Mehdiyi de tasdik ederlerse, gercek Müslüman olurlar.
Yoksa kâfir olurlar. (Yalniz burada $u ayrimi yapmak
gerekir: Son Peygamberi kabul ettigi halde Mehdi'yi
kabul etmeyen kâfir olmaz, fakat cehâlette kalir. Bu
cehâlet de o kimseyi küfre kadar götürebilir. Allah
korusun! Kendi kafalarina göre Mehdi bekleyip de gel-
mis Mehdiyi inkâr edenlerin halini görüyorsunuz, görü-
yoruz...)

4-Hiristiyanlar ve Yahudiler, Allah'i inkâr etmez. An-
cak ortak kosarlar. Eger Allah'i inkâr ederlerse, o
zaman "inkârci" olurlar. "Allah ücten birisidir" di-
yenler, Allah'i inkâr degil, ancak O'na küfretmis o-
lurlar. Inkâr baska, küfür baska, ortak ko$ma baska-
dir.

5-Biz, "Hiristiyanlik hak dindir" demiyoruz. "Allah'a
inanc ve teslim sartlarini dogru olarak yerine geti-
renler, adi isterse Müslüman olsun, isterse Hiristiyan
olsun, isterse Yahudi olsun cennete gider" diyoruz. I-
sim ve kabuga degil, öze ve icerige bakmalisiniz. Ici-
niz bozuksa, "Müslüman adi" sizi kurtaramaz. Hem Ce-
nab-i Hak, Ali Imran sûresinde Ehl-i Kitap icin: "On-
larin hepsi bir degildir" icinde iyileri de vardir,
Müslümanlari da vardir diyor.

6-Allah(c.c), "Muhammed Peygamberlerin sonuncusudur"
demistir, ama "Mehdi ve Mesih gelmeyecektir" dememis-
tir. Âhirzaman insanlarinin mânevî ihtiyaclarini da
Mehdi ve Mesih karsilar. Allah'tan gelen bir bilgi ve
isiga sahip olmussak, buna "zirva" degil, "gercek"
denir.

7-"Biz her kavme elci gönderdik" sözünün icinde: (Ic
mânâ olarak) "göndeririz" sözü de vardir. Mehdi ve Me-
sih, "gönderilmemis"lerden mi olacak?

8-Eger Allah'in Mehdisi ve Mücedditi olmazsa, Kur'an
yeterli olamaz. Cünkü ögretmensiz bir kitap, anlasil-
maz bir kâgit yiginidir. Ama sizin Kur'an'i anliyor
olmaniz, "bütün insanlar anlar" anlamina gelmez. Turan
Dursun'un Kur'an anlayisini dogru kabul edebilir misi-
niz? Biz burda bütün insanligi ve cogunlugu nazara a-
larak konusuyoruz. Sizin Kur'an'i anlamis (ne anlayis
ama!) olmaniz, Mehdi ve Müceddit ihtiyacini yok etmez.

9-Allah(c.c), "peygamberlik sona erdi" demiyor. "Mu-
hammed Elcilerin sonuncusudur" diyor. "Son Elci", fa-
kat hangi vakte göre son? Cünkü âhirzamanda Mehdi ve
Mesih var. Demek o son, âhirzamana (yani yirminci ve
yirmibirinci asra)kadar sondur.

10-Kur'an'i ve Elciyi eksik görmek baska. "Kur'an Meh-
disiz ve Mücedditsiz olamaz" demek baska. Biz, birin-
cisini degil, ikincisini söylüyoruz.

11-Insanlarin ihtiyaclari degismistir, hayat sartlari
baskalasmistir. Dolayisiyla Allah'in Kitabina da yeni
bir yorum gerekir. Fakat bu yorum: "Inanc ve teslimin
sartlari degisecektir" demek degildir. "Allah'in dini
yenilenecektir" demektir. Bu yenilemeyi yapmak da,
Mehdi ve Mücedditin görevidir.

12-Hz.Rasul(s.a.v), "benden sonra nebi de yoktur, re-
sul de yoktur" demistir. Ama "Mehdi ve Mesih gelmeye-
cektir" dememistir. Hadi, Mehdi'ye "elci" demeyelim.
Peki, Mesih(Hz.Isa) Allah'in elcisi degil miydi? Simdi
o kâfirlik damgasi da size döndü!

13-Bizim mucizemiz: Kur'anizm'dir. Bu mucize yakinda
bütün dünyayi saracaktir.

14-"Kiyamete kadar bütün asirlarin tek elcisi Muham-
med Aleyhisselamdir" sözü yanlistir. Cünkü kiyametten
önceki âhirzamanin Mehdi ve Mesih'i vardir. Ama siz
bunlara "elci" dersiniz, demezsiniz o baska. (Düzelt-
me olarak o sözü su sekilde tamamlayabiliriz: Hz. Mu-
hammed'in elciligi, Mehdi ve Mesih'in elciligiyle be-
raber kiyamete kadardir).

15-Islâm âlimleri: "Allah akillidir diyen kâfir olur"
demekle hata etmistir. Cünkü bu sekilde "Allah bilir,
duyar, görür, sever, acir" diyenleri de kâfir yapmis
oluyorlar. Duymak ve görmek akildan daha asagi oldugu
halde, Cenab-i Hak Kitabinda: "Allah; duyar, görür"
diyor. Size göre simdi Allah da (hasa) kâfir oldu öy-
le mi? Görüsünüzün ne derece basit ve kisir oldugunu
görebiliyor musunuz? Peki, Allah'in "bilmesi"ni ne ya-
pacaksiniz? Bilmek, "aklin" isidir. Simdi biz, (size
göre) "Allah akilsizdir" mi diyecegiz? Yoksa onu da mi
diyemeyecegiz! "Allah, mutlak ve kusursuz bir aklin
sahibidir" demek, hata olmaz.

(Bu 15 numarali cevabimiz biraz hatali olmus. Onu su
sekilde düzeltmemiz gerekiyor: Allah, herseyi birden
gören ve bilen bir yüce Varlik oldugundan, O'nun bi-
zim gibi düsünmeye ihtiyaci yoktur. Allah'in "akilli"
olmasini, "herseyi ayni anda gören ve bilen" olarak
anlamaliyiz.)

16-Muhammed(s.a.v)in olmadigi asirlari Müceddit gibi
imamlar doldurmustur. Mehdi ise âhirzaman'a aittir. Â-
hirzaman'in da üc dönemi vardir. Birinci ve ikinci dö-
nemin birer Mehdisi ve ücüncü dönemin de bir Mesih'i
vardir. Bunlari da Allah(c.c)in ögretmesiyle söylüyo-
ruz. Gaybî konulardaki isabetsizlik, "Muhammed bileme-
di" demek olmaz. ("Peygamber isabet edememis" demenin
yakisik almadiginin farkindayiz. Fakat sizin de sunu
bilmeniz gerekir ki; Hz.Peygamberin Kur'an disindaki
bütün sözleri vahiy degildir. Cogu ilhamîdir. Gayba a-
it ilhamî konularda isabetsizlik olabilir. Böyle bir
isabetsizlik yüzünden Peygamber kusurlu olmaz. "Isabet
edememistir" diyen de, Peygamberi yalanlamis olmaz.
Hadîsleri Kur'an yerine koyup ve onlari oldugu gibi i-
nanmaya zorlarsaniz, Peygamberi inkâr ettirmis, insan-
lari saptirmis olursunuz. Bu da insanliga ve Allah'in
dinine büyük zulüm olur. Buna kimsenin hakki yoktur.)

17-Âlimlerin eserlerinde eksik olabilir. Onlarin eser-
lerinde bir eksik olmakla Allah(c.c)in dini eksik kal-
mis olmaz. Cünkü Allah, dinini âlimlerin eserlerine
göre düzenlemez.

18-Cenab-i Hak, Peygamberimiz icin: "O, kendiliginden
konusmaz" diyor. Ama "onun her sözü vahiy iledir" de-
miyor. Kur'an'a ait sözler vahiydir. Fakat Hadîslerin
hepsi vahiy degildir. Cok az bir kismi vahiy olabilir.
Gerisi ilhamdir. Gaybî konulara ait sözleri de ilham-
dir. Ilhamî konularda isabetsizlik olabilir. Allah'i
ve Peygamberini yalanlayan yok.Fakat yanilan sizsiniz!

19-Peygamber, Kur'an ayetlerini okursa, vahiydir. Ama
bunun disindaki konusmalarina vahiy denemez. Meseleyi
carpitmayin. Asil siz Allah'dan korkun!

20-Hakk'i yalanlayan yok. Siz yaniliyorsunuz. Allah'in
Mehdisi, "Peygamber su konuda isabet edememistir" de-
mekle kâfir olmaz. Cünkü gaybî konulari bilmek iman
sarti degildir.

21-Eger "Kur'an'in görüsü" diye, kendi görüsünüzü (da-
ha dogrusu görüssüzlügünüzü) Kur'an gibi sayarsaniz,
görüsünüzü Kur'an'in üzerine cikarmis olursunuz.

22-Evet, "ey mü'minler! Allah'in yeni elcisinin önüne
gecmeyin!" Allah'in Mehdisi böyle seyler söyleyebilir.
Cünkü o, Allah'in söyletmesiyle konusur.

23-"Müslüman edecegiz" diyemeyiz. Biz onlari "Gercek
Din"e ulastiracagiz.

24-Âhirzaman Mehdisi, dinin yenileyicisidir. Dini ye-
nilemek, Allah(c.c)in da hoslandigi bir seydir. Bu ye-
nilesmeye uymayanlarin dini battal olur.

25-Allah,Mehdisine hem vahiy hem de ilham indirebilir.

26-Allah'tan gelen bilgi ve isik, Hz.Peygamberin Meh-
di hakkinda bildirdigi "ismi $u, cismi bu" gibi zahirî
vasiflardan daha üstündür.

27-Allah(c.c)tan aldigimiz, dini yenileyecek bilgi ve
isiktir. Bu isikla yalniz peynir gemisi degil, galak-
siler bile yürür. Bu isik olmazsa, sizin beyniniz dahi
calismaz. Beyniniz calisiyorsa, bu isik sayesindedir.

28-O kadar normaliz ki, anormal olanlar bunu göremez.
Allah'in Mehdisini kabul ederek normallik kazanabilir-
siniz.

29-Eger "Allah'tan baska ilah yoktur" diyorsaniz, O'
nun Mehdisine de inanmak zorundasiniz. Eger inkâr e-
derseniz, Allah'i da inkâr etmis olursunuz.

30-O isik, dünya gemisini yürüten ve dünyayi düzene
koyan bir isiktir. Bu isiga inanmayanlar, günün birin-
de muhakkak zivanadan cikar.

31-Asrin Imami: "Allah'tan bilgi ve isik almis kimse-
dir." Bunu hicbir sapik söyleyemez. Ancak Allah(c.c)in
Mehdisi söyleyebilir.

32-Amerika'yi, Allah'tan gelen bilgi ve isik Müslüman
edecektir.

33-Bir Hak Elcisi var. O da: Allah'in Mehdisidir. Al-
lah'in bilmesi olur da görüsü nasil olmaz? Allah'in
Mehdisi mi daha iyi bilir, yoksa siz mi?

34-Allah(c.c)in vahiy indirmesi baskadir, gaybi bil-
dirmesi baskadir.

35-Allah, "hakikatta" aciz degildir. Allah'in zahirde
de aciz olmamasi, "sizin görüsünüz"dür.

36-Allah, "Allah'a yardim edin" diyor. Siz hâlâ "Allah
zahirde de aciz olmaz" diyorsunuz. Peki, "Allah'a yar-
dim edin" sözü, bir acizligi ifade etmiyor mu? Biz,
hakiki mânâsini sormuyoruz. Onu biz de biliyoruz. Ama
dis mânâ baska, ic mânâ baskadir. Bunlari ayirmasini
bilmeyen, Kur'an yorumu yapmaya kalkmamalidir. Allah,
"Allah'a yardim edin" derken, siz de "Allah zahirde de
aciz olmaz" derseniz, Allah'tan fazla Allahlik etmis
olursunuz ve olmaktasiniz. Kendinizi Allah'in üzerine
cikarip, Allah'a sirk kosmayin. Allah(c.c)in, sizin
korumaniza ihtiyaci yoktur.

37-Allah'in Mehdisine ve Mesihine "Elci" denmez de ne
denir? Allah'tan gelen bilgi ve isiga ne diyecegiz? I-
sik, vahiydir. Bilgi de ilhamdir. Ilham ve vahye maz-
har olmus bir Mehdiye, "elci" de denir. Cünkü insanli-
ga verecek "haberleri" vardir.

38-Allah aciz degil. Fakat Allah(c.c), bütün isleri
yalniz kudretle, yani "kadir" ismiyle yapmaz. Kudret'
in yaninda "hikmet" de vardir, "cemal" de vardir, bas-
kalari da vardir. Allah her seyi mucize ile yapmaz.
Yaratilis kanunlarina uygun olarak yapar. Allah(c.c),
Hz.Isa'yi nasil indirecegini Kur'an'da bildirmemistir.
Fakat bize ilham etmistir. Size ne oluyor? Allah'in
size bildirmedigi bir konuda hangi hakla konusabili-
yorsunuz? Allah'in Mehdisi bilmeyecek de siz mi bile-
ceksiniz?

39-Allah, "Mehdi gelmeyecektir" dememistir. Peygamber
ise "gelecek" demistir. Ve Hz.Mehdi de gelmistir. Size
de inanmak veya inkâr etmek kalmistir.

40-Tüp bebek yoluyla meydana getirilen cocuga pic de-
nemez. Tohumun nikâhli kari-kocadan alinmadigini nere-
den biliyorsun? Hem tüp bebeklerin mesru olabilmesi i-
cin tohumun bir nikâhli kari-kocaya ait olmasi gerek-
tigi hükmünü kim koymustur? Alinacak tohumlarin kime
ait oldugu bilinmeyecek ki! Hz. Meryem'e üfürülen to
humlar hangi kari-kocaya aitti?

Allah aciz degil. Fakat Hz.Isa'yi bir süpermen gibi
gökten indirirse, bütün insanlar ister istemez inanma-
ya mecbur kalir. Bu da imtihan sirrina zittir. Cünkü
imtihanin geregi, kimseyi mecbur birakmamaktir. Eger:
"gizlice indiremez mi?" denirse, "buna gerek yoktur"
deriz. Cünkü yaratilis kanunlarina uygun olarak is
görmek, Cenab-i Hakk'in daimî bir sünnetidir. Bir isi
gizli yapacaksa, mucizeye gerek kalmaz. O halde, O'nun
icin Hz.Isa'yi tüp bebek yoluyla ortaya cikarmak daha
uygundur. Iste bunun icin Hz.Isa mucizevî bir sekilde
indirilmeyecektir. Hem Allah: "Ben, Isa'yi bir uzayli
gibi indirecegim ve ona gerekli lisani ögretecegim"
demiyor. Allah(c.c)in demedigi bir konuda siz nasil
hüküm veriyorsunuz? Yoksa Allah'tan vahiy mi aldiniz?
Ama bu gercekler bize ilhamen bildirildi. Her konu i-
cin vahiy indirmek gerekmez. Dinin esasi vahiyle bil-
dirilir. Teferruati da ilham edilir.

41-Dinde ad degil, icerik önemlidir. Bir insanin icin-
de Allah'a inanc ve teslim var mi, yok mu? Allah ona
bakar.

42-Allah(c.c), "Hz.Isa tüpbebek yoluyla cikmayacak"
demis midir, dememis midir? Demediyse, size ne oluyor?
Demediyse, bu söz: "Allah eksik bildirmistir" mi demek
olur? Bildirilmeyen kisim, Allah'in Mehdisine ilham e-
dilemez mi? Berbat olan sizin sözlerinizdir. Allah'in
Mehdisine degil de, nefis ve seytaninizin üfürdükleri-
ne inaniyorsunuz.

43-Allah'in Mehdisinin ölcüsüne uyun ve Allah'i dâvâ-
niza alet etmeyin. Allah'in Mehdisi Kur'an'in yorumunu
sizden iyi bilir. Müsrike "inkârci" denmez. Allah ve
Elcisinin sözleri ölcüdür,fakat sizin görüsünüz degil.
Allah'in Mehdisi o ayetleri nasil yorumlayacagini iyi
bilir. Sizin de bu bilise teslim olmaniz gerekir.

44-Allah'in Mehdisi, seytanin degil, Allah'in Elcisi-
dir. Allah'in Elcisine dünya devletleri bile itaat e-
diyor, itaat etmeyen yaniyor. O emrimize uymayanlar,
Allah'a düsmanlik etmis olur.

45-Hz.Isa'nin bozulmamis dini yakinda ortaya cikacak.
Hem de Avrupa ve Amerika'da!

46-Arilar bile Allah'tan vahiy aliyor. Vahiy kesilsey-
di arilar bal yapamazdi. Arilar vahiy alir da, Allah'
in Mehdisi nicin alamazmis? Mehdi geldigi icin vahiy
de devam ediyor.

47-Iman sartlarinin hic birini inkâr etmiyoruz. Allah'
ta kusur da bulmuyoruz (kusur aramiyoruz ki!). "Allah
akillidir" diyen kâfir olmaz. Nasil, "Allah duyandir,
görendir" diyen kâfir olmuyorsa. Allah'in Mehdisi;
"Ben Allah'in Elcisiyim" demekle kâfir olmaz. Elci de-
mek, "Allah'tan haber getiren", "kul ile Allah arasin-
da habercilik yapan" demektir. Mehdi de böyledir. Al-
lah'tan aldigi bilgi ve isigi insanlara ulastirir.

48-Evet, Allah bazi gaybini bize gösteriyor. Bir kis-
mini size aktardik.

49-Mehdi ve Mesih ve Kiyamet hakkinda verdigimiz ta-
rihler "dogrudur" diyorsak, dogrudur. Allah'in Mehdisi
yalan konusmaz. Aksi de isbat edilmis degildir. Bu ko-
nuyla ilgilenen pek cok âlim o haberleri tasdik ede-
cektir.

50-Bazi kimseler "ben elciyim" diyebilir, ama isbat e-
demez.

51-Dünya capindaki eser, Allah'tan aldigimiz bilgi ve
isiktir. Bunlarin tezahürünü zamanla göreceksiniz.

52-Evet, bazi kimseler Mehdilik konusunda aldanmakta-
dir. Ama biz haric. Sözlerimiz zirva degil, gercektir.
Isterseniz bir, âlimler birligine kontrol ettiriniz.

53-Baskasi da "Allah'in mührü lailahe illallahtir" di-
yebilir. Fakat herkes Elci oldugunu isbat edemez.

54-Allah'in Mehdisi de bir "Elci"dir.

55-Sizi küfre degil, Allah'in Mehdisine inanmaya ve
teslim olmaya cagiriyoruz.

56-Mehdilik konusunda olgunlasmamis olanlara göndere-
cek ve gösterecek eserimiz yoktur. Henüz seytanlikla
dolu olanlar, Allah'in isigindan hoslanmaz.

57-Bu sözler seytandan degil, Allah'tan gelen bilgi ve
isikla yazilmistir.

Not 1:Hz.Peygamberin Mehdi hakkinda anlattigi vasiflar
dogrudur. Fakat o anlatilanlar bir yorum gerektirir.
Oldugu gibi kabul etmekte cok zararlara düsülür. Onla-
rin anlattiklari, ayni anlattiklari gibi olmayacaktir.
Cünkü onlar, kendi görüslerine ve kendi zamanlarina ve
caglarinin anlayisina göre anlatmislar. Bu durumda:
"Semadan bir melek 'bu mehdidir' diyecek" seklindeki
hadîs; "meleklerin yerinde uydular araciligiyla, mehdi
ve onunla ilgili haberler radyo ve televizyonlardan ve
simdi de internetten duyulacak ve görülecek" seklinde
olabilir. Yoksa sen melekleri görebilir misin, sesle-
rini duyabilir misin? Nereden göreceksin? Seslerini
nasil duyacaksin? Peygamberler bile melekleri az ve
zor görürken veya görmeye dayanamazken diger insanlar
böyle bir mucizeye kolayca sahip olabilirler mi? Iste
Allah'in Mehdisini dinlemeyenler daha coook Mehdi bek-
lerler.

Peygamber sözü olan hadîslerin bir kismini aynen söy-
lendigi gibi kabul etmek ve onlarin o sekilde cikaca-
gini beklemek, insanlari cok büyük hatalara düsürür.
Cünkü Peygamber, kendi görüsüne göre söylemis. Peygam-
ber ile diger insanlarin görüsü bir olmadigindan, Pey-
gamberin bazi sözlerine yorum getirmek gerekiyor. Me-
selâ Hz.Peygamber: "Bir melegin yetmis bin dil ile Al-
lah'i zikrettigini" söylemis. Simdi bu zamanin insani
bundan ne anlar? Ama bir yorum getirilirse, o zaman
akla aykiri olmaktan cikar. Bediüzzaman Hazretleri bu
hadîs'i Sözler isimli eserinde cok güzel bir sekilde
yorumlamis. Yine meselâ bir hadîsde: "Tenasül uzvuna
bakanin gözü kör olur" denmis. Bunun bir yorumu* var.
Eger siz o yorumu vermezseniz, bu zamanin insani: "Biz
hergün cinsel organimiza baktigimiz halde gözümüz kör
olmuyor" der, alay eder veya inkâr eder ve bu hadîs'e
akilla yaklasan bu zaman ilahiyatcisi, bu hadîs'in
"uydurma" oldugunu söyler, hata eder. Fakat Allah'in
Mehdisi bu hadîslere bir yorum getirir. O zaman o ha-
dîslerin akla zit ve uydurma olmadigi daha iyi anlasi-
lir. Peygamber de bu sayede inkâr edilmekten ve sözle-
rinin "sacma" veya "isabetsiz" oldugu ithamindan kur-
tulur.

*"Tenasül uzvuna bakanin gözü kör olur" hadîsinin bir
yorumu sudur: Cinsel organina "sehvetle" bakanin "mâ-
nevî gözü" kör olur. Cünkü bu sehvetle olan bakis, in-
sani sehvet hastaligina düsürür. Bu da, mânevî gözü
kör etmekten baska, sahsi zihnen ve bedenen zayifla-
tir. Bunun da veya baska bir sehevî hastaligin gelip
catmasiyla o kimse körlüge kadar gidebilir. Demek nor-
mal bir bakis, gözü kör etmez.

Demek Mehdiyi dinlemeden, Peygamberin bazi sözlerini
oldugu gibi kabul etmek ve onlarin ayni sekilde cika-
cagini beklemek, hatalidir. Bu konuda Allah'in Mehdi-
sine uyma geregi vardir. Mehdi'nin en önemli vasfi,o-
nun,Allah(c.c)tan "bilgi ve isik almis" ve "Peygamber
huylu" bir kimse olacak olmasidir. Yoksa onun adinin
illâ "Muhammed" olmasi veya omuzunda bir "mühür" bu-
lunmasi ve "Arabistan'dan" cikmasi gerekmez. Cünkü
Peygamber, Mehdiyi anlatirken, onu kendine benzeterek
anlatmis. O halde biz, Mehdiyi ararken, "onun en önem-
li vasfi nedir" onu aramaliyiz. Mehdinin en önemli
vasfi ve özelligi: Onun, Allah'tan "bilgi ve isik al-
mis bir kimse" olmasidir. Fakat Allah'tan isik almis
pek cok kimse bulunmaktadir. Bu durumda kim Mehdidir?

Pek cok insan Allah(c.c)tan isik alabilir. Fakat her-
kesin aldigi isik bir degildir. Nasil deniz yüzünün
Günesten aldigi isikla, denizdeki bir kabarcigin aldi-
gi isik ayni oranda degilse, Allah'tan isik alanlar da
derece derecedir. Birisi Allah'tan aldigi isikla ancak
kendi köyüne hükmedebilir. Birisi ancak kendi sehrine,
digeri ancak kendi memleketine hükmeder. Ama onlarin
bir tanesi de bütün dünyaya hükmeder. Iste o bütün
dünyaya hükmeden kisi, Allah'in Mehdisi'dir.

(Cenab-i Hak önderimize -o siradan bir kimse iken- üc
ay gibi kisa bir zamanda bütün ilimleri ögretmis ve
yedi yil gibi bir zamanda da mânevî dünya liderligine
yetistirmistir. Kadir gecesinde almaya basladigi isik-
la da insanligin seksen yil önüne gecmistir. Onun bir
yönü Ashab-i Kehf gibi, bir yönü de Zülkârneyn gibi-
dir.)

Biz; Allah'i, Kitabini ve Peygamberini yalanlamiyoruz.
Biz, sizin görüsünüzü yalanliyor ve sizin görüsünüzü
inkâr ediyoruz. Cünkü sizin görüsünüz; Allah'in, Kita-
bin ve Peygamberin görüsü degildir. Sizin görüsünüz,
âleme hakem olamaz. Allah'in Mehdisine uymadikca görü-
sünüz bâtildir. Bu bâtilda direttikce sizin görüsünüze
uymayanlari kâfirlikle damgalamak cinayetine veya on-
lari öldürme zulmüne mahkûm kalirsiniz. Tabii bu mah-
kûmiyet neticesi kazanmis oldugunuz zulümlerin ve ci-
nayetlerin hesabi sizden sorulacaktir.

"Sizin görüsünüze saygi duyuyoruz" dedik. Siz de bas-
kasinin görüsüne saygi duysaniz ya! Sizin görüsünüz
Allah degil, Kur'an degil, Peygamber degil! O halde
sizin görüsünüze uymayan görüsler kâfir olmaz. Hem si-
zin görüsünüze uymayan görüsleri kâfirlikle damgalar-
ken hangi yetkiye dayaniyorsunuz? Âlim degilsiniz,
Mehdi degilsiniz, Peygamber hic degilsiniz! O halde?
Bazen bir söz küfür görünür. Fakat sahibi kâfir olmaz.
Cünkü niyeti küfür degildir. Ya bir görüs bozuklugu-
dur veya yanilmadir, ya da baskasina göre küfür görü
nür. Sizin görüsünüz dünyada "tek görüs" degildir. O
halde sizin görüsünüze uymayan baska görüsleri kâfir-
likle damgalamaya hakkiniz yoktur. Damgalamak istedi-
giniz görüsleri önce âlimler birligine tasdik ettirme-
niz gerekir. Siz, bizim görüslerimizi hangi âlime tas-
dik ettirdiniz ki, kâfirlikle damgaliyorsunuz? Bu yap-
tiginiz bir cinayettir! Iste bu kafa, "Islâmiyete zit
seyler söylediler" diye, Sivas'ta 37 kisiyi katletti.
Sizin görüsünüze uymayan Müslümanlari da katletmeye
hazirsiniz. Cünkü, vurdugunuz kâfirlik damgasindan an-
lasilan budur!

Allah'in Mehdisine uymadikca görüsünüz bâtildir. Ama
bizim bâtil oldugumuzu isbat edebilmek icin bu konuda
söz sahibi olan bütün Islâm âlimlerini toplayip bir
karar cikartmaniz gerekir. Aksi bir karar cikmadigi
müddetce de biz gercegiz.

Not 2: "Gelmez" dediginiz o belâ, "gelmez" dediginiz
zaman gelecek. O belâ, öyle bir belâ ki, geldigi zaman
sizi kolayca taniyabilecegiz. Taninmamak icin magara
deliklerinde saklanmak zorunda kalacaksiniz. Cünkü
Cenab-i Hak tarafindan damgalanacaksiniz. Yalniz Anka-
ra'nin degil, bütün dünyanin "enkarasi" olacaksiniz.
Eger birazcik akliniz varsa, o belâ gelmeden önce töv-
be edin, kurtulun.

Zaman: Yeni Cag'in ikisi (0002), Agustos sonu.
Mekan: Avrupa.
Makam: Müdâfaa.
Boyut: Kur'anizm.
YAYINLAYAN
AVRUPA KUR'ANISTLERI
* * *

Keine Kommentare: