Donnerstag, 13. November 2008

ALLAH'IN MEHDiSi MEHMED NUR'AN CEVAPLIYOR

(Bu bildiri, 2005 yilinda yayinlandi.)

ALLAH'IN MEHDiSi MEHMED NUR'AN CEVAPLIYOR

cevap verdiren ALLAHin adiyla


Hidayetcagi.com sitesinde bana:
"Hangi kavmin resulüsün" diye sorulmu$.

Globalle$mi$ bir dünyada elbetteki bütün
dünyanin ve insanligin elcisiyim. Ve
Kur'anlilar dünyasinin da Mehdisiyim.

Yine sorulmu$: "Allah'in Zat'ini gördünüz
mü?

Yüce Allah bana bir Mirac nasib etti. Bu
mânevî Mirac'da, Cenab-i Hakk'a, aramizda
bir-kac metrelik bir mesafe kalana kadar
yakla$tim. O'nun Zat'ini degil, fakat
varligini gördüm, bildim. Cismi, $ekli ve
benzeri olmayan bir yüce Varlik'in Zat'ini
elbette göremezdim. Peygamberlerin sonuncusu
(sav) Hz. Muhammed de, O'nun sadece Varligi'
ni gördü, Zat'ini görmedi. Eger Zat'ini
görmü$ olsaydi, bize de tarif ederdi.
Allah(cc)in Zat'ini tarif etmek mümkün mü?
Kim tarif edebilir? Biz, O'nu ancak
"sifatlari" ve "eserleri"yle taniriz.

Hz. Musa bile Allah'i göremedi. Ama yine de
Peygamberdi. Demek Allah'a Elci, Peygamber
ve Mehdi olmanin $arti, Allah'i görmek
degildir. Elcilik ve Mehdiligin $arti:
Allah(cc)tan bilgi ve i$ik, bir de
elcilik almaktir. Bunlari almi$ ve kabul
etmi$ bir kimse, Allah'in elcisi veya
Mehdisi olur.

"Sen, $eytanin elcisi misin? $eytanin
vazifesini görmek icin mi geldin?
Mehdiligini ilân etmekle aramizda ikilik
cikariyorsun, bizi bölüp parcaliyorsun!"
deniliyor...

Cevap: Sizin dinde, Allah'in Elcisi ve
Mehdisi böyle mi kar$ilanir? "Ho$geldin
ey Allah'in Mehdisi" diyeceginiz yerde,
"nicin geldin, gelmez olaydin, hic de
ho$gelmedin" diyorsunuz. Bir dövmediginiz
ve öldürmediginiz kaldi! Elinize gecsem
onu da mi yapacaksiniz? Bu ne bicim
kar$ilama böyle? Yoksa Allah'tan, benim
"sahte Mehdi" olduguma dair bir ayet mi
aldiniz? O halde, elinizde sahteligime
i$aret eden kesin bir bilgi olmadan
sahtekâr olduguma nasil
hükmedebiliyorsunuz?

Eger bugün Hz. Muhammed(sav) cikip gelse veya
ondört asir öncesine götürülseniz, o Peygamber
de elciligini ilân etse ne derdiniz? Cok bil-
mi$liginize güvenip: "Sen, okuma yazma dahi
bilmiyorsun, nereden Allah'in elcisi oluyor-
mu$sun" ve "Sen, yalancinin, sahtekârin biri-
sin" der miydiniz? Herhalde cogunuz bunu
demekten cekinmezdi! Ama ne büyük bir hata
olacagini da bilirdi.

(Bu sözlerim, bütün Müslümanlara degil,
sadece bana hakaret ve iftira edenleredir.)

Hz. Musa Peygamberligini ilân edince,
Firavun da sizin dediginiz gibi demi$ti.
Yani: "Bizi bölmek icin mi geldin?"
Dikkat edin, "siz Firavunsunuz" demiyorum.
Fakat bir Firavun gibi hareket ettiginizin
farkinda misiniz?

Sizi bölen kim? Siz zaten bin parcaya
bölünmü$sünüz! Ben de i$te sizin
parcalarinizi toplamaya ve birle$tirmeye
geldim, tabi Allah'in izniyle. Elbette
sizleri birle$tirecegim ve birle$tirmek
görevim. Bu görevimi yerine getirebilmek
icin de, bana yardimci olmaniz gerekiyor.
Madem ayrilik istemiyorsunuz, o halde beni
dinlemeniz ve bana yardimci olmaniz
$arttir.

Müslümanlar arasinda birlik nasil
saglanacak?

Bugün dünyada, "Müslümanlarin ya$adigi
ülkeler" vardir. Fakat bir "Islâm Dünyasi"
yoktur. Bir "Islâm Dünyasi"nin var
olabilmesi icin bütün Müslümanlarin
birlik ve bütünlük icinde olmalari
gerekir. Peki, bu birlik ve bütünlük
nasil olacak?

Bunun iki yolu var: Birincisi; Islâmli
ülkelerin birle$mesiyle. Ikincisi;
Müslümanlar arasinda mânevî bir
birle$menin saglanmasiyla.

Islâmli ülkelerin birle$mesi, ancak o
ülkelerdeki diktatörlüklerin ortadan
kalkmasi ve demokrasiye gecilmesiyle
mümkün olur. Allah(cc)in bana bu konuda
verdigi ilk emir de; "Ortadogu'daki
diktatörlüklerin hayatina son ver" oldu.
Bunun icin diktatörlükleri ortadan
kaldirmak vazifemdir, vazifemizdir.

Birlik icin ikinci yol ise: Müslümanlar
arasinda mânevî bir birligi saglamaktir.
Bu da ancak Mehdiyetimi ve Halifeligimi
kabul etmenizle olur. Bunu reddettiginiz
müddetce birlik yüzü göremeyeceksiniz.
Bu da, sizin dirlikten mahrum kalmaniz;
ezilmeniz ve itilip kakilmaniz demektir!
Secim sizin...

Not: Kur'anlilarin Peygamberi Hz.
Muhammed'in, sahih bir rüya vasitasiyla
Müslümanlar hakkinda bana verdigi bir
tek emir var. O da: "BiRLiK OLUN"dur.
Buna, "bu bir rüyadir, rüya ile amel
edilmez" diyecek olursaniz, Rabbiniz'in
birlik olmaniz hakkindaki emirlerini de
unutmamanizi öneririm.

Mehmed Nur'an kimdir?

Elciniz ve Mehdiniz, Imam ve Halifeniz
ben MEHMED NUR'AN, 1985 yilinin Kadir
Gecesi'nde Allah(cc)tan bilgi ve i$ik
almaya ba$ladim. Be$ yil sonra da
Rabbimiz'den "elcilik teklifi" aldim
ve kabul ettim. 1995'den 2005 Mayis'ina
kadar elciligimi gizledim. Cünkü Allah'
tan ortaya cikmam icin bir izin ve emir
gelmemi$ti. Izin gelinceye kadar
faaliyetlerimi sessiz yürüttüm. O tarihe
kadar "Mehdi" oldugumu bilmiyordum. 2001
yilindan itibaren Mehdi oldugumu sezmeye
ba$ladim. 2005 yilinda ortaya cikmam
icin emir gelince, beklenen Mehdi ben
olduguma kani oldum. (Bu konuda da:
"Mehdi uzun zaman Mehdiligini
bilmeyecektir" $eklinde bir hadîs var.
Bu haber de tam bende gercekle$ti.)

Ortaya cikmam, zamanin ve $artlarin ve de
Müslümanlarin zorlamasiyla oldu. Bu konuda:
"Mehdi, Müslümanlarin zorlamasiyla ortaya
cikar" diye bir Hadîs daha var. Benimki de
böyle oldu.

Not: Hadîs taramasi yapacak durumda olmadi-
gim icin, hadîslerle ilgili referans
veremiyorum. Konuyla ilgilenen arkada$lar
gerekli kaynaklarin referanslarini bu
bildirinin altina ekleyebilirler.

Tahsil derecem ilkokul'dur. Ilkokulu, zayif
dereceyle bitirdim. Yani sadece okuma-
yazmayi ve biraz da hesap yapmayi ögerendim.
Fakat bilgilendirici Allah(cc), 1985 yilinin
Kadir Gacesi'nden itibaren üc ay icerisinde
bana bütün din ve dünya ilimlerini bir üzüm
tanesi gibi yutturdu, kafama yazdi. Yani
bilgisiz bir "ümmî" idim, yüzlerce kitabi
okumadan birdenbire "alim" oldum.

1995 yilindan 2002 yilina kadar, yani 7 yil
icinde de Allah(cc) beni "mânevî dünya
liderligi"ne yeti$tirdi. 2001, yani Yeni
Cag'in ba$langicindan itibaren de dünya
devletlerinin dizginlerini elime vermi$
bulunuyor. Hangi devlet Mehdiyetime itaat
etmezse, helâk olur.

Dünya devletlerinin liderlerine
sesleniyorum: Allah(cc)tan gelen emirlere
itaat edin. Eger itaat etmezseniz, dogal
felâketler ba$inizdan hic eksik olmayacak,
bunu bilin!

Allah'tan gelen emirler nedir?

Allah'tan gelen 4 EMiR var.

Hz. Allah'in size verdigi ilk emir:
"Diktatörlüklerinize son verin"dir.
Ikincisi: "Adalet'i tesis edin"dir.
Ücüncüsü: "Allah'a yönelin ve ibadetli
olun"dur. Dördüncüsü: "Yardimla$in,
iyilikci olun ve fakirligi ortadan
kaldirin"dir.

Bu emirleri dinlemeyenler, ker$ilarinda
daima Allah'i bulacaklar ve
cezalandirilacaklardir.

(Sosyolojik olarak) ben kimim?

Ben Mehmed Nur'an, Allah(cc)in Mehdisi'yim.
Ne tarikatciyim, ne de tasavvufcuyum.
Sadece bir $ERiATCI"yim. $eriat ise,
"Allah'in Düzeni"dir. Allah'in Düzeni ise;
Hak ve Adalet ve Namus'tur. Ben de bunlari
yeryüzüne yerle$tirmek icin geldim ve
bunlarla görevliyim.

Buna göre, bugünden itibaren haksizliga
ve adaletsizlige sebep olan eski hükümleri
kaldiriyorum ve kaldirmam gerekiyor. Cünkü
eski zamanda ya$amiyoruz. Eski zamanda
verilmi$ hükümleri bu zamanda uygulamaya
kalkarsaniz, adaletsizlige dü$ersiniz ve
dü$üyorsunuz. Allah(cc) ise adil'dir,
adaletsizlige razi olamaz. Bunun icin bu
tarihten itibaren Ortadogu'da uygulanmakta
olan el kesme ve recm cezalarini, Allah(cc)
in bana verdigi yetkiyle kaldiriyorum. Bu
cezalar derhal hapis cezasina cevrilmelidir.
Arap devletleri bu emre itaat etmek
zorundadir. Itaat etmedikleri takdirde,
hizaya getirilmeleri icin dünya Padi$ahi
Amerika, benden gerekli izni almi$
olacaktir.

Iran yönetimine sesleniyorum:

Israil hakkinda kesin kararlar vermek,
Iran Yönetimi'nin hakki ve haddi degildir.
Israil'le ilgilenmek benim görevimdir.
Benim görevime kari$mayin.

Ben nicin gönderildim?

Dört $ey icin. Birincisi: Dinsizligi ortadan
kaldirmak icin. Bunun icin de Allah(cc)
bana i$insal bir kilic verdi. Bu kilicla
da ateizmi, materyalizmi, naturalizm ve
darwinizmi mânen idam etmi$ bulunuyorum.

Ikincisi: Bütün inanclilari birle$tirmek
icin. Yüce Rabb'in gercek dini bir tektir.
O da: Allah'i birleyip, O'na teslim
olmaktir. Bu da $u $ekilde ifade edilir:
"Allah'tan ba$ka ilah yoktur, Mehdi ve
Mesih Allah'in kulu ve elcisidir."
Bu sözü söyliyen ve kabul edenler, hem
bana biat etmi$, hem de dinlerini
kurtarmi$ olurlar.

Ücüncüsü: Dininizi yenilemek icin.
"Dinimiz eskimi$ midir ki, sen yenilemek-
ten bahsediyorsun" diyebilirsiniz.
Cevap: Allah(cc)in dini eskimez. Fakat
sizin anlayi$iniz eskimi$ olabilir. Bu
da, yenile$meyi gerektirir. Bunu yapmak
da, Allah(cc)tan aldigim bilgilerle
benim görevimdir.

Dördüncüsü: Yüce Rabb'in gercek dinini
yeryüzüne egemen kilmak icin. Bu da,
Hz. Mesih'in yardim ve ortakligiyla
gercekle$ecektir.

Not 1: Mehdiligimi ilân etmi$ oldugum
2005 Mayis'ina kadar Iskender Ali Mihr
Hazretlerinin elciliginden haberim yoktu.
Turkforum.net'teki Mehdi inkârcilarinin
verdigi bir link vasitasiyla onun
elciliginden haberdar oldum. "Cevizkabugu
Programi"nda onunla yapilan tarti$manin
yazili metnini okudugumda Efendi
Hazretleri'ni hakli, onun elciligini inkâr
eden ve onu delilikle damgalayan
profesörleri de haksiz buldum. Cünkü
onun ya$adigi mânevî olaylarin bir
benzerini ben de ya$ami$tim.

Bir kimse Allah(cc)tan bilgi ve elcilik
ve insanlari Allah'a yöneltecek sözler
almi$sa, onun elciligini inkâr etmemek
gerekir. Allah'a teslim olmu$ bir
kimsenin de bu konuda yalancilik etmesi
mümkün degildir. Bu yüzden ben, Ali Mihr
Hazretleri'nin yirminci asrin bir elcisi
oldugunu tasdik ediyorum. Onun inkâr
edilmesini de dogru bulmuyorum. Yasin
Suresi'nin 14.cü ayetince Allah(cc),
bir zamanda birden fazla elci
gönderebilir ve göndermi$. Hele bu
zamanda, buna daha cok ihtiyac var.
(Hattâ bu konuda bir hadîs var: "Âhir
zamanin mehdisi üctür" $eklinde.) Ben
de, ücüncüsüyüm.

Ben, Yeni Cag'in yeni Mehdisi'yim.
Görevim bitince, benim yerimi Hz. Mesih
alacaktir. Kimse benim kar$ima
Iskenderoglu Hazretleri'ne kar$i
yapilan inkâr ve itirazlarla cikmasin.
Ikinci bir Allah'in varligini
isbatlayamayanlar, benim Mehdiligimi
inkâr edemez. Inkâr edenlerin inkâri
ise, Allah(cc)in defterine yazilacak
ve onlar, bir "inkârci" olarak
kaydedilecek, hesap vereceklerdir.

Not 2: Bana kar$i sava$ acmaya niyetlenen
radikal ve fanatik unsurlara sesleniyorum:

Allah yardimciniz olmayacaktir!

Not 3: Yazilarimi silmedikleri icin
Hidayetcagi.com sitesi yöneticilerine
te$ekkür ediyorum.

YÜCE ALLAH iTAATKÂRLARIN YARDIMCISI OLSUN!

Allah'in Mehdisi: MEHMED NUR'AN

Zaman: Yeni Cag'in be$i, Ekim sonu.
Mekan: Avrupa.
Makam: Cevaplama.
Boyut: Muranizm.
YAYINLAYAN
AVRUPA MURANISTLERI

* * *

Keine Kommentare: