Freitag, 29. Mai 2009

BEYİTLERLE İSTANBUL'UN YENİDEN FETHİ

(Yazarimiz Hüseyin Avdic'in beyitleriyle
Istanbul'un Yeniden Fethi)

BEYİTLERLE İSTANBUL'UN YENİDEN FETHİ


İstanbul Hakkında Bir Bilmece

Alın size bir bilmece, yeni mi yeni:
'Şu İstanbul yeniden feth edilecek mi? '

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul Ne Haber?

Yeniden feth ediliş günün yaklaştı İstanbul, ne haber?
'Konstantin mutlaka feth olunacaktır' buyurdu Peygamber!

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul Hakkında Bir Kehanet

Gün gelir, başkent Ankara, en kara hale gelir...
İstanbul da, başşehir olmayı ele geçirir.

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul'u Fethedeceğim!

Hak Hak Hak, Rab Rab Rab: Bunlar ayak seslerim.
Çok yakında İstanbul'u fethedeceğim!

Berlin, Nisan 2005.
***
İstanbul'un Fethi Hakkında

Fetih Marşı artık çalmaya başlasın.
Şahlansın ruhu, fetih aşıklarının...

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul Konstantinler'e Bırakılamaz...

Fethetmek, kurtarmaktır, bir kötünün ve kötülüğün
elinden bir halkı, bir diyarı.
Konstantinler'e bırakılamaz mazlûm bir şehir,
geri almalı, verip de kararı...

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul Seni Kurtarmam Gerek

Seksen yıldır esirsin Konstantinler elinde,
Seni kurtarmam gerek.
Tekrar fethedip Seni, Hakk'ın sancağını bağrına
saplamam gerek.

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul'un Yeniden Fethi

İstanbul'u fetheden, Anadolu'yu alır.
Anadolu'yu alan, Cihan'a egemen olur.
Ben de çıkmışım, İstanbu'u yeniden fethe;
Görelim bakalım, Mevlâm ne ihsan buyurur...

Berlin, Nisan 2005
***
İstanbul Seni Almaya Israrlıyım

Bu sevdadan vazgeçmemi isteme İstanbul, kararlıyım.
Mecnûn sevdasından vazgeçmez, Seni almaya ısrarlıyım.

Berlin, Mayıs 2005.
***
İstanbul'un Fethini Gercekleştirmelisin

Allah ilham ediyor ki:

Haydi Mehmed Hüseyin, ey Hüseyin!
Bu fethi, 'sen' gerçekleştirmelisin...

Berlin, 10 Mayıs 2005
(İstanbul'un fethine 19 kala)
***
İstanbul Senin Prensin Benim!

Prensini arıyorsan eğer, aç kollarını İstanbul.
Senin prensin benim, geliyorum, saadeti bende bul.

Berlin, 11 Mayıs 2005
(Fetihe 18 kala)
***
İstanbul'un Fethiyle Ne Gerçekleşecek?

Dünyanın kurtuluşu, İstanbul'un fethiyle gerçekleşecek.
Yoktur bundan başka kurtarıcı bir çare, umut ve gelecek!

Berlin, 12 Mayıs 2005.
(Fetihe 17 kala)
***
İstanbul Seni Yeniden Fethimle...

Fatih kadar gencim ben İstanbul, Sen de fetih kadar
çok yaşlısın.
Benim Seni yeniden fethimle, sonsuz gençliğe
kavuşacaksın!

Berlin, 12 Mayıs 2005.
(Fetihe 17 kala)
***
İstanbul Biliyorum Mahkûmsun

Biliyorum İstanbul, bin türlü kötülüğe mahkûmsun.
Seni fethimle, ebedî kurtuluşa kavuşacaksın...

Berlin, 13 Mayıs 2005.
(Fetihe16 kala)
***
İstanbul Halkını Köhneten Zihniyet...

Köhnedin ve köhnettin halk-ı İstanbul'u ey zihniyet-i
Konstantin!
Gebermelidir sapıklığın, ta ki doğsun kurtarıcı baht
güneşin...

Berlin, 14 Mayıs 2005.
(Fetihe15 kala)
***
İstanbul şaka Yapmıyorum...

Şaka yapmıyorum İstanbul, Seni almaya and içmişim.
İyi bir karara hazır ol: Ya yok olursun, ya da benim!

Berlin, 15 Mayıs 2005.
(Fetihe14 kala)
***
İstanbul Kurtarılmış şehir Olacak

Benim fethimle, 'kurtarılmış şehir' olacaktır İstanbul.
Bütün saadeti de, bundan sonra bulacaktır İstanbul.

Berlin, 16 Mayıs 2005.
(Fetihe13 kala)
***
İstanbul Fethine Yaklaşıyorum

Adım adım fethine yaklaşıyorum bak İstanbul.
Yoktur benden başka seni kurtaracak cesur bir kul!

Berlin, 17 Mayıs 2005.
(Fetihe12 kala)
***
İstanbul'u Konstantinler şersaadet Yapmış

Konstantinler yapmış İstanbul'u bir 'şer'saadet!
Ben de kurtarıp onu, yapacağım 'Dersaadet'...

Berlin, 18 Mayıs 2005.
(Fetihe11 kala)
***
İstanbul'un Fethi Neden Önemli?

İstanbul'un fethi, Mekke'nin fethi kadar önemlidir
bana niçin?
Yoktur bundan başka çare, insanlığın kurtuluş ve
saadeti için!

Berlin, 19 Mayıs 2005.
(Fetihe10 kala)
***
İstanbul'u Almada Gayret Et!

Allah ilham ediyor ki:

İstanbul'u almada, haydi Mehmed gayret et.
Ne olursa olsun, bir hayali hakikat et.

Berlin, 20 Mayıs 2005.
(Fetihe 09 kala)
***
İstanbul'un Fethi Yaklaştı

İstanbul'un fethi yaklaştı, dualar başlasın.
'Rabbim bizi muzaffer kıl' sözü eksik olmasın.

Berlin, 22 Mayıs 2005.
(Fetihe 07 kala)
***
İstanbul'un Fethine 6 Kala

Ey Çandarlı! Bizans hesabına, dünyalık uğruna engellemeye
kalkma bu fethi.
Astırırım seni, kalmadı halk-ı Kontantiniyye'nin zulm ve
esarete takati!

Berlin, 23 Mayıs 2005.
(Fetihe 06 kala)
***
İstanbul'un Fethine 5 Kala

Bundan sonra ne söylersem onu yapın, gitmeyin ileri-geri.
Büyük Kumandan'ın emri ve sözü Hak'tır, tutulması mecburi.

Berlin, 24 Mayıs 2005.
(Fetihe 05 kala)
***
İstanbul'un Fethine 4 Kala

Şahi topuyla Bizans surlarında bir gedik açacağım.
Bu gedikle de, İstanbul'un fethini gerçek yapacağım.

Berlin, 25 Mayıs 2005.
(Fetihe 04 kala)
***
İstanbul'un Fethine 3 Kala

Yirmiyedi Mayıs, 'hücum günü'dür, hazır olun.
Size gelen 'bilgiler'le surlara merdiven kurun.

Berlin, 26 Mayıs 2005.
(Fetihe 03 kala)
***
İstanbul'un Fethine 2 Kala

Mehdi'nin savaşçıları olmak isteyenler katılsın,
İstanbul'un kurtuluş harbine.
Kalemleriniz kılınç, kitaplarınız kalkan olsun,
saldırın Bizans'ın kalelerine!

Berlin, 27 Mayıs 2005.
(Fetihe 02 kala)
***
İstanbul Mutlaka Düşmelidir!

Yiğitlerim! Yirmidokuz Mayıs'ta İstanbul mutlaka
düşmelidir.
Cihad ve gayretlerinizle Peygamber müjdesi
gerçekleşmelidir!

Berlin, 28 Mayıs 2005.
(Fetihe 01 kala)
***
İstanbul Özgürsün Sevinmelisin!

Artık benimsin İstanbul, sevinmelisin.
Kıyamete kadar özgürsün, benimlesin!

Berlin, İstanbul'un fethedildiği gün, 2005.
(Fetihe 00 kala ve... İstanbul fethedildi.)

Berlin, 29 Mayıs 2005.
Hüseyin Avdic

Zaman: Yeni Cag'in dokuzu, Mayis sonu.
Mekan: Avrupa.
Makam: Fetih.
Boyut: Muranizm.

YAYINLAYAN
AVRUPA MURANISTLERI
* * *

Keine Kommentare: