Freitag, 24. Juni 2016

İNSANLAR ALLAH'A HESAP VERMEYE MECBUR MU?



                        İNSANLAR ALLAH'A
             HESAP VERMEYE MECBUR MU?

 insanlardan hesap soracak olan ALLAHın adıyla

Allah'a: "Sen beni, ben istemeden yarattın. Benden
hesap sormaya hakkın yok" diyen insanlara Allah
şöyle cevap verecek: "Sen, doğmadan önce yok-
lukta olduğundan, istemen de yoktu. Ama senin
doğmanı, çocuk sahibi olmak isteyen annen baban
istedi, Ben de yarattım. Hayatının hesabını verme-
ye mecbursun. Çünkü herşeyin sahibi Benim ve
Ben, senin nasıl yaşaman gerektiğini bildiren Kur'
an isimli bir kitap gönderdim. Eğer Kitap gönder-
meseydim, senden hesap sormazdım."

Ey insanlar! Kıyametin kopmasının ardından bir
müddet sonra yeniden diriltilecek ve yaratıcınız ve
yaşatıcınız olan tek Tanrı Allah'a hesap vereceksi-
niz. Hesabınızın kolay ve sonucunun mükemmel ol-
masını isterseniz, vereceğiniz hesaba şimdiden iyi
hazırlanın.

Madem ölümden kaçamazsınız ve onu öldürmeniz
mümkün değildir, hem madem tekrar diriltilişe karşı
koyamazsınız, o halde sahibiniz Allah'ın buyrukları-
na göre yaşayınız ki, ebedî bir mutluluğu kazanabi-
lesiniz. Bu mutluluğu kazanabilmek için yaratıldığı-
nızı ve yaşatılmakta olduğunuzu da unutmayasınız.

Sahibiniz Allah'ın sizden istediği, özet olarak şudur:
"Allah'tan başka ilah yoktur. Mehdi ve Mesih O'nun
kulu ve elçisidir" deyip; haklı, adâletli, namuslu, iba-
detli, güzel ahlâklı ve iyilikçi olmak ve bütün kötü-
lükleri terkedip, bu çerçevede bir hayat sürmektir.

Sürdüğünüz hayatın karşılığını da ölümünüzden
sonra cennet veya cehennem olarak mutlaka ala-
caksınız. Alacağınız karşılık güzel olsun!

İmza: Mehdiyet Makamı.

                     Allah'tan başka ilah yoktur.
          Mehdi ve Mesih O'nun kulu ve elçisidir.

Zaman:  Yeni Çağ'ın onaltısı, Ramazan'ın ortası.
Mekan:  Avrupa.
Makam: Uyarı ve Hakka dâvet.
Boyut:   Muranizm.

                                                   YAYINLAYAN
                                       AVRUPA  MURANİSTLERİ
                                       *   *   *





Keine Kommentare: