Donnerstag, 4. Juni 2015

ALLAH'IN DİN TEKLİFİ KARŞISINDA TARAFSIZ KALANLARIN AKİBETİNİ ANLATAN BİR HİKÂYE

ALLAH'IN DİN TEKLİFİ KARŞISINDA TARAFSIZ
KALANLARIN AKİBETİNİ ANLATAN BİR HİKÂYE

Vaktaki kıyamet kopar, bütün insanlar ölür. Bu toplu
ölümden belirli bir müddet sonra tüm insanlar yer-
yüzü meydanında tekrar diriltilirler. Rabb'in huzurun-
da herkes hesaba çekilir. Adâletli Allah huzurdaki
bir kula sorar: "Gönderdiğim din hakkında ne işle-
din?" Kul der: Rabb'im, ben gönderdiğin din karşı-
sında tarafsız kaldım! Yani dinini ne inkâr ettim, ne
de kabul ettim. Ne iyilik ettim, ne de kötülük ettim.
Daima tarafsızlığımı korudum." Zulümden arınmış
yüce Allah meleklerine emreder: "Alın bunu, cen-
netle cehennemin ortasına koyun, ebediyen ikisi
arasında kalsın." Cennetle cehennemin ortasına
konan tarafsız kul, bir yanı cehennemde kavrulur-
ken, öbür yanı da cennetin saadeti içinde yüzer.

Sonra Allah, huzurdaki bir başka kula daha sorar.
O da tarafsız kaldığını söyler. Allah da meleklerine:
"Alın bu tarafsız kulu, bir milyon yıl cennette kalsın,
sonra bir milyon yıl da cehennemde kalsın. Sonra
bu hal tekrar cennete, cennetten sonra da cehen-
neme konularak ebediyen devam etsin" der. Ama
dünyada Allah'ın dinini kabul edip ona uygun çalı-
şanlar, yani tarafı belli ve iyi olanlar, cennette ebe-
diyen mutluluk içinde kalırlar.

Kıssadan çıkarılacak birinci hisse: Acaba cennette
ebediyen kalanlarla, yarısı cennette yarısı cehen-
nemde olan tarafsız kulların hali hiç bir olur mu?

İkinci hisse de siyasetle ilgilidir: Onu da siz bulup
çıkarın...

Not 1: Türkiye için yapılacak dua: Allah'ım! Türkiye'
nin hızına hız, ilerlemesine ilerleme, yükselişine
yükseliş kat. Onu hainlerin, zâlimlerin, bozguncula-
rın ve koalisyoncuların eline bırakma. Bu duamızı
kabul buyur.

Not 2: Aşağıdaki seçim propagandası video linkini
tanıdıklarınıza tanımadıklarınıza iletebilirsiniz.

Haydi Türkiye!

                     Allah'tan başka ilah yoktur.
          Mehdi ve Mesih O'nun kulu ve elçisidir.

Zaman:  Yeni Çağ'ın onbeşi, Haziran başı.
Mekan:  Avrupa.
Makam: Kıssa.
Boyut:   Muranizm.

                                                   YAYINLAYAN
                                       AVRUPA  MURANİSTLERİ
                                       *   *   *



Keine Kommentare: